Quina monada d'animalons!!! Jo se d'un que es "pirrarà" pel musol...(je,je)A veure si aquests nois i noies posen en pràctica l'après aquest cap de setmana.Alicia
1 comentari:
Quina monada d'animalons!!! Jo se d'un que es "pirrarà" pel musol...(je,je)
A veure si aquests nois i noies posen en pràctica l'après aquest cap de setmana.
Alicia
Publica un comentari a l'entrada