dimarts, 31 de maig del 2011

Ja hi som tots!!!

Avui a la nostra classe la paraula més repetida és        " Quina Monada!!! " és ben cert, oi que hi esteu d'acord?
 

1 comentari:

Anònim ha dit...

¡¡Vecina: que nos pisamos los talones!!

Publica un comentari a l'entrada