Que passeu un bon estiu!!!!
Imagino que heu gaudit d’una bona revetlla, i la coca? de ben segur que deliciosa!
I els petards? suposo que heu recordat tot el que vam aprendre, i heu estat molt prudents.
Ara ja hem entrat a l’estiu, temps per fer activitats de lleure, jugar amb aigua,que tan bona és per refrescar-nos, i també en les hores de molta calor fer una mica de repàs de tot el que hem après.
Si us ve de gust, en el blog, hi trobareu jocs, espero que us agradin i que us ho facin passar molt bé .
Us desitjo unes bones i entretingudes vacances.
Mª Carme
4 comentaris:
bonas bacansas mariacarma!!!
un pato mol for
ERIC I
maria carme et desitju moltes bonas vacances
albert
Ja us toca anar de vacances heu treballat molt, ara heu de recuperar forces per fer primer. I tu Carme també moltes forces per tornar a fer p5.
Bones vacances theacher
Publica un comentari a l'entrada