dijous, 3 de febrer del 2011

Visitem un forn

Ja estem acabant el nostre Projecte Farina. Hem fet moltes activitats per conèixer aquest producte. El tenim molt a prop nostre i no sempre li donem la importància que té, i és imprescindible.
Així doncs, per refermar el que hem après, hem anat a visitar l’obrador de la Pastisseria Murià. Per unes hores ens hem convertit en forners: hem amassat, donat formes als pans,... El pare de l’Amanda ens ha donat moltes explicacions. Després d’enfornar totes les nostres creacions - barres, panets, peixos i trenes - ens ho hem emportat a casa. Avui hem guanyat la medalla de “Millors forners”!
Us agraïm la vostra paciència i dedicació durant tot aquest matí. Hem gaudit moltíssim de l’experiència.
Que bé que ho hem passat!
Gràcies Quim i Eugènia!!!

2 comentaris:

Carla i la seva mare ha dit...

Quines fotos mes boniques !

Anònim ha dit...

Ma agrada fer pa

AITOR

Publica un comentari a l'entrada