dimecres, 9 de febrer del 2011

Fotos Experiment 11 " L'electricitat estàtica "

Experiment 11

2 comentaris:

M.I.N. ha dit...

Ooh! M'agrada aquesta experiència, és divertit com s'enganxa tot!

Anònim ha dit...

Ara anem per casa amb un globus i fregant-ho tot!!! Susana (AinaH.)

Publica un comentari a l'entrada