dilluns, 28 de febrer del 2011

Com celebren el Carnaval!!

Canàries


Venècia
















Brasil


















Cádiz (chirigotas)


Terrassa


A la nostra escola
           El primer dia 
Primer dia
  
El segon dia



El tercer dia



3r Dia

El quart dia
Quart dia

Per fi el Gran dia
"Salvem el mar"

Salvem el mar


1 comentari:

Anònim ha dit...

¡Todos los pulpos de Galicia están en el Santa Teresa! ¡Qué ricos! (...pero no se comen...)
Alicia

Publica un comentari a l'entrada