Aquí teniu unes imatges de l'obra de teatre que el divendres vam anar a veure.
L'obra, una adaptació molt divertida del popular conte, El Gat amb botes, de Charles Perrault.
Aquesta obra l'hem pogut lligar amb el nostre projecte, ja que en Pau era fill d'un moliner.
Amb aquestes imatges espero que recordeu l'estona tan agradable que vam passar.
L'obra, una adaptació molt divertida del popular conte, El Gat amb botes, de Charles Perrault.
Aquesta obra l'hem pogut lligar amb el nostre projecte, ja que en Pau era fill d'un moliner.
Amb aquestes imatges espero que recordeu l'estona tan agradable que vam passar.
![]() |
| El Gat amb botes |

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada