dilluns, 24 de gener del 2011

L'àvia del Mikel ens ha fet MASSA!

Avui el Mikel ens ha deixat compartir el seu joc preferit. Jugar amb massa de pa.
A casa de la seva àvia hi juga molts cops i, com que ho troba d'allò més divertit, ha volgut que tots els companys i companyes també en poguessin gaudir. L'àvia, molt amable, ens n'ha portat una bona palangana, l'hem olorat, tocat, remenat, estirat, aplanat i, per fi, li hem donat forma.
Ens ho hem passat súper bé.
Gràcies, àvia del Mikel!!!

Massa àvia Mikel

1 comentari:

carla ha dit...

ens ho varem passar molt be.

Publica un comentari a l'entrada