A casa de la seva àvia hi juga molts cops i, com que ho troba d'allò més divertit, ha volgut que tots els companys i companyes també en poguessin gaudir. L'àvia, molt amable, ens n'ha portat una bona palangana, l'hem olorat, tocat, remenat, estirat, aplanat i, per fi, li hem donat forma.
Ens ho hem passat súper bé.
Gràcies, àvia del Mikel!!!
![]() |
| Massa àvia Mikel |

1 comentari:
ens ho varem passar molt be.
Publica un comentari a l'entrada