Avui ens han vingut a explicar un conte, potser era més una història, però ho hem viscut tant d'aprop com si haguessim viatjat al país dels protagonistes, ens ha agradat molt i hem posat molta atenció.
Amb aquestes fotos volem compartir i explicar la història d'aquests nens, que de ben segur és semblant a la de molts nens i nenes de la nostra ciutat.
![]() |
| Contes de pau |

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada