dimarts, 12 d’abril del 2011

Toc Toc Déu vos guard

1 comentari:

Jordi ha dit...

Molt Bona Visita. Quina sort tenir les esglésies de St Pere tan aprop. Per cert, si voleu veure un video molt bonic amb la música de "Qualsevol Nit pot Sortir el Sol" de Sisa busqueu http://www.youtube.com/watch?v=pdlvAvC4Tw4. Al Pau i la Núria els encanta. Jordi HC

Publica un comentari a l'entrada