Molt Bona Visita. Quina sort tenir les esglésies de St Pere tan aprop. Per cert, si voleu veure un video molt bonic amb la música de "Qualsevol Nit pot Sortir el Sol" de Sisa busqueu http://www.youtube.com/watch?v=pdlvAvC4Tw4. Al Pau i la Núria els encanta. Jordi HC
1 comentari:
Molt Bona Visita. Quina sort tenir les esglésies de St Pere tan aprop. Per cert, si voleu veure un video molt bonic amb la música de "Qualsevol Nit pot Sortir el Sol" de Sisa busqueu http://www.youtube.com/watch?v=pdlvAvC4Tw4. Al Pau i la Núria els encanta. Jordi HC
Publica un comentari a l'entrada