dijous, 14 d’abril del 2011

Fem la votació

Com podeu veure, aquesta votació és diferent a les habituals, aprofitem les noves tecnologies per manifestar la vostra preferència.
Us animo, doncs, a participar amb interès en la selecció del nou projecte, que de ben segur ens aportarà experiències profitoses.
Espero els vostres vots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada