dijous, 23 de desembre del 2010

Fotos Experiment 8 " Nadal i l'electricitat "


1 comentari:

Jose Antonio ha dit...

Finalment ho vau aconseguir!!! Felicitats. Que aquesta llumeta ens il.lumini aquesta Nit de Nadal i tot el nou any. MOLTES FELICITATS!. Aina H.

Publica un comentari a l'entrada