Aquest any la visita a la fireta de Santa Llúcia ha estat a la tarda, ens amoïnava una mica el fred, l'ambient... però ha estat molt bé. El tren ens ha fet una passejada molt gran i, mentrestant, les paradetes anaven obrint. Erem només la nostra escola qui passejava per allà, sense entrebancs ni aglomeracions.
Valorem, doncs, la visita com a molt positiva.
2 comentaris:
Però que maco!!! Molt, molt "fashion"!!. Com brillen les nostres vint-i-sis estrelletes!!!
Ens ha encantat. MOLTES GRÀCIES.
Aina H.
Oh que maco!!! Oh que maco!!! Oh que maco!!!!
Ens ha agradat moltíssim. És una passada!!!
Moltes gràcies per dedicar un estoneta a fer un treball tant bonic.
Publica un comentari a l'entrada