dijous, 18 de novembre del 2010

Fotos Experiment 6 " Els colors de la llum"

Experiment 6 Els colors de la llum

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Que guapos!!! i quines fotos més boniques.
Gràcies. Susana (Aina H.)

Jose Antonio ha dit...

Quines fotos més boniques!!

Publica un comentari a l'entrada