divendres, 26 de novembre del 2010

Alliberem els cargols

El projecte del primer trimestre ja s'ha acabat. I hem decidit que els cargolets que tantes coses ens han ensenyat tornin a la natura, siguin lliures, passegin sota la pluja,  prenguin el solet, mengin quan tinguin gana i hivernin ara que ja fa fred.
Però us volem explicar que s'hi trobaven tant bé, dins la cargolera, que van tornar a fer ous altra vegada, això vol dir que eren feliços a la classe dels conillets.
Cargolets, gràcies per haver estat amb nosaltres!!!

Alliberem els cargols

2 comentaris:

Jose Antonio ha dit...

Sempre us recordarem cargolets!!!Que sigueu feliços a casa vostra. Aina H.

Jose Antonio ha dit...

Ah!! i gràcies per la cursa.Continueu entrenant. Aina H.

Publica un comentari a l'entrada