El projecte del primer trimestre ja s'ha acabat. I hem decidit que els cargolets que tantes coses ens han ensenyat tornin a la natura, siguin lliures, passegin sota la pluja, prenguin el solet, mengin quan tinguin gana i hivernin ara que ja fa fred.
Però us volem explicar que s'hi trobaven tant bé, dins la cargolera, que van tornar a fer ous altra vegada, això vol dir que eren feliços a la classe dels conillets.
Cargolets, gràcies per haver estat amb nosaltres!!!
![]() |
| Alliberem els cargols |

2 comentaris:
Sempre us recordarem cargolets!!!Que sigueu feliços a casa vostra. Aina H.
Ah!! i gràcies per la cursa.Continueu entrenant. Aina H.
Publica un comentari a l'entrada