Què xulo! Quines cares d'atenció, il.lusió i sorpresa! Apa, Maria Carme, això no ho aconsegueix ni en Bob Esponja!
1 comentari:
Què xulo! Quines cares d'atenció, il.lusió i sorpresa! Apa, Maria Carme, això no ho aconsegueix ni en Bob Esponja!
Publica un comentari a l'entrada