dimecres, 29 de setembre del 2010

Vídeo de l'experiència

1 comentari:

amanda ha dit...

Què xulo! Quines cares d'atenció, il.lusió i sorpresa! Apa, Maria Carme, això no ho aconsegueix ni en Bob Esponja!

Publica un comentari a l'entrada