dimarts, 28 de setembre del 2010

Fitxa experiments 1 El volcà

 

1 comentari:

pabillar ha dit...

quines cares d'emoció! ho provarem de fer a casa per ensanyar-li també al quim. ja t'ho explicarem

Publica un comentari a l'entrada